Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Én űrkadétként

2010.04.19. 22:48 | bealina | 3 komment

Nagyon viccesnek tűnt ez az álom,de a sok rémálom után ez sokkal jobb.Szóval kadét voltam egy éjszakáig,és két nemzet volt jelen.Egy idegen faj és mi magyarok külön csapatban.Versenyeztünk a másik csapattal szemben,hogy ki a jobb tanonc a harcban.Valamit elkövettünk és az idegenek azt mondták nem kapunk kaját.Erre megvadultunk és a másik csapatra törtünk.Én is vertem őket,de ők nem is védekeztek.Szó nélkül viselték hogy torkon ragadom őket és földre lököm.Nem is tudtam magamról ,hogy ilyen férfiasan verekszem,bár ezek a tettek nem méltók egy férfihoz véleményem szerint.Fel is ébredtem erre a dologra,de hamar visszaaludtam.Gépeket mutattak és  mondták nekem én nem repülhetek ezekkel a gépekkel.Ellenszegültem és suttyomban beleültem egy gépbe,csak megérintettem és azonnal működésbe jött.Kirepültem a tetőnyíláson át és csodálatos utazást tettem a környéken.Amint visszaértem,megbüntettek,homokot kellett lapátolnom.Pedig nagyon jó volt az a gép.Hirtelen a kamrámban találtam magamat és ott egy fehéregér rumlizott,szétrágott mindent.Én élve elkaptam és halálra kínoztam,mint egy szadista.Undoritó volt,mert amikor kiértem a kertbe,hogy elássam a tetemet,már rohadni kezdett.Még soha nem csináltam ilyet egérrel és rosszul lettem ettől a rémségtől fel is ébredtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr861935886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erzsbet (törölt) 2010.04.21. 16:47:23

Érdekes olvasmány ,és nagyon szép a rajz ,akár ki csinálta , jó tudom , szép. Igazán. köszönöm hogy láthattam munkádat.

bealina 2010.04.21. 17:41:57

A rajz az enyém én készítettem örülök hogy tetszik.
Címkék: álmok
süti beállítások módosítása