Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

A múltam

2010.03.31. 22:15 | bealina | 1 komment

Ezen a reggelen nagyon furcsa álmom volt abból a szempontból,hogy rólam szólt.Ilyen is ritkán fordul elő,de az ,hogy a vétkeimet veszik elő olyan még nem volt.Hát van bűnöm gyerekkoromban sokat bántottam az állatokat,macskákat,bogarakat.Szétnyomkodtam őket,vagy szétszedtem a meztele csigákat.Biztosan érdekelt milyen belülről.Nem mondom most is írtom a kártevőket,darazsakat a padláson,hangyákat főleg ha a szobámban vannak.Ezt is felrótták nekem.Volt állat amit én öltem meg,levágtam mert meg akartam enni,nyulat vagy csirkét.Ez is baj volt.Vagy ha túl nagy volt a macska populáció és hát akkor csökkenteni kell a kismacskák számát születésükkor.Ez is bűn volt.Vagy ha elkalapáltam a kutyát vagy kapott a macskám azt is felróták.Lehet ezek az  állatvédőktől jöttek.Szépen is néznék ki hangyák között egerekkel együtt,macskaóceánban,kutyával.Miközben a darazsak lerágják a fülem.Szóval mindent be kellett vallanom és én megtettem.Egy idős hölgy könyvet lapozgatott és azt mondta ilyen átkot még nem látott.Van lelkiismeret furdalásom nem vagyok érzéketlen ,de az életben néha kegyetlennek kell lenni.Bár ebbe nem tartozik bele az állatok kínzása vagy verése arról leszoktam nem szabad bántani ami nálam gyengébb.Hirtelen vége lett minden vallatásnak és elsötétült minden.Egy élénk kék peremen találtam magamat.Alul egy tó volt,nem látszott másmilyennek mint a többi tó.Lábbal előre ugrottam bele,átúsztam rajta és kimásztam a másik partján.Nem vizes voltam véres,csurom vér és marta a bőrömet.Egy férfit láttam közeledni és megkérdeztem tőle hol van zuhanyzó.Mutatott egyet és lezuhanyoztam végre.Kifele jövet a néni még mindig a könyvet lapozgatta.Egy csontváz kutya,egy csontváz macska,egy csontváz...innen nem értettem.Elmosódott minden és egy kertes ház előtt találtam magamat.Ott egy közepes kuta volt a kertben egy oszlophoz kötve,étel ital nélkül,kutyaház nélkül.berontottam a kertbe,a kutya elcsendesedett miközben eloldottam a kötelét.Beszóltam a házba elviszem a kutyát ,mert így nem lehet tartani egy állatot.Valaki állt mellettem feketehaju nő vagy férfi nem tudom.Semmi nem történt,elhoztam z állatot és az hirtelen megszólalt."Segítened kell jót kell tenned velem!"Mondom neki mit tegyek vele fizessek neki vagy mit?Jót tenni semmibe nem kerül.Valami ilyesmi volt a válasz.Pedig nagyon sokmindent segítettem állatoknak.Madarakat gyógyítottam,segítettem a macskáimnak ha megsérültek és elláttam őket rendesen.Arról mennyi jót tettem szó sem esett és ez annyira fura.Talán valami lelkiismeret furdalás okozta az álmomat vagy ilyesmi.Dehát kinek nincsenek bűnei így agyonüt egy legyet vagy egeret írt na ez kedves álom.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr891885491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Evoé (törölt) 2010.04.03. 07:30:19

Álmodban tetted jóvá régi rossz dolgaid.Soha nem késő.Amíg itt vagyunk.
Címkék: álmok
süti beállítások módosítása