Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Egy év mulva újra

2010.04.21. 19:43 | bealina | 1 komment

Már régen elfeledtem a fekete hajót meg a sámánt a betegség is meggyógyult végleg.nem gomdoltam volna hogy ismét felbukkannak és hogy sajátos élményben lesz részem.Azzal kezdődött,hogy egy alacsony ,barna lény mászkált körülöttem és beszélt magában."Még kell valami."mondogatta és rámnézett."Igen ő tökéletes lesz!"derült fel az arca.Felmért engem és én éreztem igen én jó leszek erre a valamire,amit gondolom okkal csinálnak.Pedig ez a gondolat csak a lelkem mélyén egy halvány pillanatra volt beleegyezés.Éreztem a lelkemet megint kiemelik a testemből és nagy utat teszek meg az űrön keresztül.Csak olyasmi volt azaz érzés,hogy finom ujjak fonódnak körém és pillanatok alatt máshol voltam.Messze a Földtől két hajó lebegett egymás mellett és vártak valamire.Az egyiket nem ismertem a másik hajó ismerősnek tűnt az álmaimból.Most éreztem először,hogy a környékünkön élő idegenek idegesek valamiért.Azt éreztem valamiféle béketárgyalás folyik két idegen fajjal és a Föld sorsa is függ ennek eredményétől.Én voltam a tárgyalás utolsó aktusa,utána csak várni kell a válaszukat.Nem is selytettem mi lesz a feladatom.Legnagyobb rémületemre hirtelen kilöktek az űrbe és az idegen hajó szívott magába.Csak lebegtem ott benn és fejek arcok úsztak el mellettem.Belém hatoltak,áthatottak és elkezdtem szétesni.Mintha aurarétegenként szétszedtek volna.Eltűnt a tér az idő és a mindenség.Eltűnt szétáramlott minden emlékem és érzésem.Végül már csak egy tudat maradtam amit megfosztottak mindentől.A legutolsó állapotom egy pötty egy én vagyok pötty mintha ez lenne a létezésem első és utoló pillanata.Nem voltam más mint egy létezés minden érzés és gondolat nélkül csak a létezés maga.Nem is olyan könnyű megsemmisülni és eltünni a létezésből mint ahogy azt mások elképzelik.Egy ember ennél sokkal bonyolultabb.Csettegést és csattogást halottam amikor elkezdődött ez a szétesés,de nemsokára azt sem.Felébredtem és rosszul voltam ennél rosszabb élmény mint eltűnni a létezésből nincsen.Az ellenségeimnek sem kívánok ilyen élményt.Sajnos amikor elaludtam megint ott voltam a hajóknál,de most az ismerős oldalon várakoztam a többiekkel a feleletre.Egy kis röpködő emelkedett fel,és hatásszünetet tartott,majd felfordította at alját.Egy csimaszerű volt az aljára tapasztva a béke jeleként.Hihetetlen üdvrivalgás tört ki még sohasem láttam ilyet.meglehet ez a béke jele náluk,de nem akarom metudni mi a háboru jele az biztos. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr961940813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erzsbet (törölt) 2010.05.19. 08:47:26

Szóval mit is mondjak ,nem is ,meg igen is szeretném átélni ezeket a dolgokat,borzalom lehet ,és érdekes egyben.
Címkék: álmok idegenek
süti beállítások módosítása