Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Idegenek a házamban

2011.02.28. 22:19 | bealina | Szólj hozzá!

Idegenek jöttek a házamba és valami nagyon rossz akarat volt bennük.Az ágyra fektettek és játszogatni akartak velem ,de én nem voltam hajlandó.Inkább elmenekültem egy másik szobába.Meglepetésemre valóságos buli volt a házamban rengeteg lény beszélgetett odaát.Sötét volt a bőrük,fekete valószerűtlen a tekintetük idegenlényé a látványuk.A hajuk valószínűtlenül volt a fejükön ,vagyis inkább hajszerű valami.Mintha pánkok lennének idegenlény kiadásban.Biztosan összejönnének a földiekkel.Nem éreztem jól magam a saját nyelven hablatyoló lények között és felrepültem a levegőbe,ki a kertbe és a ház körül keringtem.Megdöbbentő látvány tárult elém a földiek kocsijai mint a szellemek száguldottak az útjukon,a repülők mint valami ködös szürke izék húztak el felettem.Egy másik dimenzióból láttam az egészet,egy fekete ködös kocsi húzott el alattam és egy valószínűtlen repülőgép repült el felettem.Visszarepültem a kert felé és láttam a két idegent akik ki kisértek,a szomszéd kapuja előtt állni.Berepültem a házba és egyedül akartam lenni kicsit.Bebújtam az asztal alá.Ekkor dulakodást hallottam és azok a fehér bőrű lények bukkantak fel az ajtómban akik az előző álmomban amikor gyilkosság történt,a rendőrség szerepét töltötték be.Visszatettek a testembe és a gonosz lényeket elvitték magukkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr492699777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása