Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Betegen álmodva

2010.04.21. 19:11 | bealina | Szólj hozzá!

Borzalmasan beteg voltam akkor amikor ezt álmodtam és a Balatonnál nyaraltam,ez a nyavaja nagyon kikészített.Amint gyengébb lettem azonnal rémálmok kezdtek kínozni mintha kihasználnák az erőtlenségemet.Előző éjjel feküdtem abban a kis kétszemélyes faházban az ágyamon,és hirtelen éreztem valami,vagy valaki áll odakinn.Ébren voltam és megfeszültem ki vagy mi lehet azaz idegen valami ami nem ember és nem állat.Felültem ideges lettem és abban a pillanatban áttört a falon és kirántott a testemből.Ott kalimpálta a kezében és ő bekapta két ujjamat és szopogatta,majd gúnyosan kacagott rajtam.Leejtett a padlóra és én visszamásztam a testembe.Szédültem a rosszulléttől azon az éjjel is a jólevegő sokat segített.Szóval az előző éjszaka után nem vágytam semmire csak pihenni és gyógyulni.Nem ez történt.Két három furcsa dolgot láttam elúszni a fejem felett.Kicsi fehér gömbfejük volt és testüket három-négy fekete tüskés madzagot húztak.Álmodtam már de tudtam megint lesz valami.Hirtelen furcsa helyen találtam magamat.Lények és egy magas őszülő férfi tevékenykedett körülöttem.A férfinak kellemes hangja volt és bíztatott minket valami tevékenységre amire nem emlékszem tisztán,de azt hiszem eszközöket készítettünk a szertartáshoz ami csak ezután következett.Az őszhaju maga köré ültetett minket a lényeket és engem és azt mondta át kell jutnunk valami teszten,vizsgálaton.Na mondom én nem leszek menő ebben.A humanoidok és én egy ágy szélén üldögéltünk és vártunk.Hirtelen azt láttam a saját otthonomban vagyok és az ajtón berepül egy varjú.Felugrottam és megtámadtam a kardommal a madarat amíg le nem esett a földre.Abban a pillanatban egy tájon álltunk az ég alatt,esti sötétben,éreztem fúj a szél,egy sámán táncol a tűz körül fura ruhában és állatokkal kirajzolt dobot ütöket lassan extázisba ringatva magát.Nagy lobogó tallárt viselt amit kihímeztek és ugyanabból a bőrőből cipője is volt az is tele mintákkal.Azon a gyönyörü szőke haján pánt volt és hosszan buggyantak ki a fürtjei a pánt alól.Mégsem tudtam eldönteni férfi-e vagy nő.Hirtelen megállt és megszólalt,hogy először az őrmestert akarja látni.megdermedtem nem akartam hogy velem szórakozzon és nem is vagyok őrmester.Hiába akarta két lény a kezemez egy kerek vesszőfonatra tenni nem hagytam.Akkor hátulról egy nagy humanoid derékon ragadott és megszorított ez meggyőző volt megragadtam a fonatot és a szertartás ereje elragadott magával.Csillag alakban egymásnak háttal fordított foteleken találtam magamat és a sámán körülöttünk ugrált.A humanoidok ott ültek és figyeltek mi lesz,nagyon feszült volt az arcuk.A sámán zörögve ugrált és mondogatta hogy változás változás meg ilyeneket.Mondom erre változás az van én is szopós babából nagy lóvá értem.Erre mindenki nevetni kezdett és feloldódott a hangulat kicsit.Utána nem emlékszem.Azt viszont nem tudtam meg mi célja volt ennek az egésznek,miért voltak az idegen lények is olyan feszültek és ki volt az a sámán ugribugri.Mindegy ez álom és kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr561940698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása