Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Sokszorosan

2011.02.09. 16:46 | bealina | 3 komment

Nagyon rossz az amikor az ember többet is álmodik és egyik álom sem valami szívderítő.Ma reggel is zaklatnak azok a képzeletbeli furcsaságok.Most két nő egy kicsi és egy magas vitt magával.Hatalmas szivar alakú tengeralatjáróról léptünk ki a vízbe.Én nem kaptam védőruhát,igaz a testem nélkül halhatatlan vagyok.Végül is ez a képzelet világa nem?Különféle állatot mutattak meg a tenger élővilágából.Az állatok nagyon furcsán viselkednek az álmaimban.Odajönnek hozzám,körbevesznek és mintha minden áron kapcsolatba akarnának lépni velem.Mitől álmodok ilyeneket nem tudom.A lányok minden állatnál figyelték mi történik és faggatak mit érzek és mi történik.Talán azt vizsgálták miért viselkednek így az állatok álmomban.Jöttek halhoz hasonló állatok,de nem volt uszonyuk se pikkejük.Volt kék virághoz hasonló izé,meg labda alakú.Végül egy lepedőhöz úsztunk.Fehér volt és a szélén csípett a pontocskáival mart mint a medúzák.Az egyik sarkával a magas nőt csípte meg,a közepével a kicsi nőt,és a másik sarkával engem.Megérintett és elkezdett egyre veresebb lenni.Rámborult és láttam alulról,hogy középen van egy négyzet alakú rész ami tele volt csípő pontocskákkal.Beborított és bordóra váltott az extázistól.Utána elengedett és elúszott.A csajok kerek szemekkel figyelték a jelelnetet ilyet még nem láttak ezek se én se ilyen vad tengeri lepedőt.Faggatak mit éreztem de nem tudom csak a csípéseket amik robbantak a bőrömben,de nyomai nem voltak.Utána felébredtem.

Megint elaludtam és nem volt nyugodt álmom.Megint a rosszarcúak kaptak el és beültettek egy személyautóba.Hosszúutazás volt egy szép szürke kőházig,ahol leparkoltunk.Én egy pasival bementem a hjázba ahol vásznakat árult egy nő.Végigsimítottam az anyagokat szakértelemmel hiszen ehhez értek a legjobban, ez a szakmám.Mint a selyem lágyak és csodaszépek.A szabászat hátul volt a lényeknek teljesen más szabásmintái vannak mint az embereknek igaz az alkatuk,járásuk is más nagyon változatos.Hirtelen eltünt mindenki és egyedül maradtam.Odamentem az autóhoz és beleültem.Az elindult és elkezdett előre gurulni.Azt hittem a baloldalon kormánykerék van,de egy fehér lapát volt ott aminegy zöld gomb fékezett azzal lassítottam le a kocsit.begurult az árokba és én kiszáltam belőle.Kiszedtem hátulról egy pokrócot azt magammal vittem.Hallottam a patak csobogást,és amint a patak partjára értem egy bogár ugrott a kezemre és extázisba esve nézett rám.Lepöcköltem erre kettő termett a helyébe innen menekülnöm kell az állatok lerohannak.Fellszálltam és ellebegtem a patak felé elkeseredve néztem a vízfolyást alattam és a növényeket.Itt elveszve egy idegen világban csupa ismeretlen lény között.Erre hirtelen felébredtem. 

Megint rámzuhant az álom és a rosszalakok magukkal ragadtak egy városba.Utálom őket miért nem felejtenek el!Lenn a pincében játszottak hárman két lénnyel.Azok áldozatok voltak rémülten hagyták hogy az energia szívó szőrnyek kínozzák őket.Én meg végig néztem.Még énekeltek is a jelenetekhez.Elmenekültem a felszinre és felmentem egy tetőtéri erkélyre.Átellenben egy állatot láttam valami szőrös,vörös lényt vakaródzott.tovább menekültem és láttam nőket és kislányokat amint a karjukon,a lábszárukon és a holokukon kicsi ezüst pontokat viseltek.Mint a henna úgy volt rájuk ragasztva valami módon.Látták hogy bámulom őket erre felajánlották hogy én is kaphatok.Elém raktak egy vödröt és bekenték a karjaim és a lábszáraim a lével.Még a holokomra is raktam.Beküldtek egy ajtón ahol egy folyosó után terembe értem fotelban férfiak beszélgettek.Csak semmiben nem hasonlítottak emberhez inkább egy majom jutott az eszembe róluk.A piros fekete ruhás lény rámnézett és az idegen nyelvről simán magyarra váltott mondta üljek le,beszél velem is mindjárt.Mondott valamit idegenül a többiek bólogattak és leült elém egy fotelba.Hirtelen tele lett a helység emberekkel akik olyan bambán bámultak maguk elé mint az idióták.Erre mondtam a lénynek hogy akkor én inkább kimegyek innen.Kiléptem és egy park irányába mentem az úton. hirtelen a séta ösvényen felém száguldott egy üres autó.Az angyal szárnyaim rántottak fel zi és zizi felrepítettek szinte maguktól.Az autó elhúzott alattunk és egy tóba zuhant.Utána ugrottam azt hittem értelmes lény van benne,de csak egy kígyó alaku állat volt ott.Az oldalán szines nyulványok voltak,külömböző alakuak és szinüek.Rémült volt és elűszott a csatornába.A tó felett lebegve bámultam az állat után és utána felébredtem.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr172649499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lelkibugyor 2011.02.09. 21:07:21

Hú ez még nékem is sok.Mozgalmas volt az éjszakád.

mErzsébet 2011.02.09. 21:08:16

És Hogy érezted utána magad ? Rossz volt a közérzeted?

bealina 2011.02.10. 17:31:54

A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem alszom,de azokat inkább nem írom le.
süti beállítások módosítása