Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Nem tudom álom volt talán...

2011.02.19. 21:20 | bealina | 4 komment

Már öt éve küzdöttem azzal a lénnyel amelyik mindenáron meg akart kínozni és mindig meglátogatott álmaimban.Most azonban nem csal elkalapált ez több volt mintha meg akart volna ölni.Remélem nem valóság amit álmodtam.valami erőgömböt hozott létre és meglőtte a fejemet.Nem talált el vele a gömb súrolta a nyakamat és egy pillanatra éreztem mintha a testem és a lelkem elválna a sugárzásában és az erejében.Mi lett volna ha eltalál akkor nem csak "megperzsel" az ereje hanem meghalok?Mi a bajuk lehet ezeknek velem nem értem.Csak egy fekete hajú alacsony nőt láttam vadul ugrált és nevetett látszott valami boszorkányféle és újra meg újra megtámadott.Most meg ez a dolog amivel meglőtt.Annyiszor éltem át a halált,számomra ez nem újdonság csak átélni és túl lenni rajta nem könnyű.Egyszer például egy férfi megragadta a lábamat és kirántva a testemből elragadott engem a föld alá.Egy angyal ugrott utánam és ott tusakodtak felettem.Az a hasonlóság,hogy mindkét pillanatban ébren voltam nem aludtam akkor támadtak rám.Ezen kívül még rengeteg ilyen dolgot átéltem mintha valakinek útban lennék.Amikor egy lényszerű alak megáll az ágyam végében és közli el kell pusztítson és egy fehér ruhás vesz a védelmébe nem is tudom.Lehet valami gátlás van bennem vagy az előző életem a ludas, de kezd elegem lenni ebből.Csak abban reménykedem nem kell több ilyen incidenst átélnem,mert addig jár a korsó a kútra amíg el nem törik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr852673499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mErzsébet 2011.02.20. 13:26:22

Ne gondolkodj ilyen dolgokon és szerintem is ez az oka az ilyen álmoknak.

bealina 2011.02.20. 21:57:06

Remélem igazad van mert ez szerintem kicsittulzás.Utána alig tudtam aludni.Ennek a terrornak jó lenne véget vetni az bizonyos.

zafi121 · http://zafr121.hu/inda 2011.02.22. 19:40:18

Nem Tudom most meg akarsz hatni,nem volt elég?Követlek És sajnálva szeretlek.Ez Téged ne Bántson,s az élet nekem ilyen jutott.Írod nem zavarsz,Köszönöd,hogy be engedtelek a virágoskertembe,de azt nem ,hogy KI nem mehet oda,Hiszen nyilvános.Sajnálom,hogy soraid hurjaim pengetik,látod mégsem akarok Töled elszakadni.Kis 60-as

ZaFirka 2011.04.01. 21:24:26

@zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út?
süti beállítások módosítása