Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Álom komédia

2010.05.25. 08:45 | bealina | 2 komment

Ez az álmom bizonyítja,hogy tudok vicceset is álmodni ha kell.Én voltam egy hajón a hajóskapitány.A félelmetes és rettenthetetlen Bea kapitány.Mindenki félte a nevemet,de főleg aki a legénységembe tartozott biztosan.Három ember szolgált a kezem alatt.A fedélzetre jött egy lény aki hivatalos ügyekben járt el.Egy papírt kellett aláírnom,hogy elfogadok egy rednszert ami elrejti a hajómat az idegenek elől.Nagyon furcsa volt,hogy az álombéli iraton tisztán olvashattam a betüket és írni is tudtam rengűdesen a papírra.Amint a hivatalnok elment,elindult a hajó a tengeren.Két legényem a fedélzeten látta el a dolgokat amikor a hajó kmerülni kezdett és a kabinok is pillanatok alatt megteltek vízzel.Nem az a szokásos léket kaptunk jelenet volt,amikor a résen bezúdul a víz és megfulladunk,hanem olyan volt mintha a levegőt hirtelen kicserélték volna vízre,és még lélegezni is tudtunk a víz alatt.Két legényem azt mondta futkározzunk a vízzel telt fedélközben fel és le,attól megtelik a hajó buborékokkal és felszínre emelkedünk.Neki is láttak futkározni,vagyis úszni,de nem sok sikert értek el a felemelkedésben.Inkább viccesen festettek nagyon.Utána felébredtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr42029352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eyre (törölt) · http://blog.hu/eyre 2010.05.25. 13:57:35

Rám ne számíts ! Nem tudok víz alatt úszni ,gyere fel akkor talán...
Címkék: vicces álom
süti beállítások módosítása