Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Nyugtalan voltam

2010.03.25. 23:15 | bealina | 3 komment

Felébredtem az éjjel,valami baljóslatú közeledett felém.Sírtam is egy kicsit,utána elaludtam rögtön.A házunk alatt lévő főúton találtam magamat,egy busz sárhányóján a Budasörsi úton egy rohadó vénasszony lovagolt.Negyvenes busz volt,olyan régi tipusú.Jött az utcánk felé és az asszonyt két férfi is követte,barnás rohadó bőrű alakok.Az egyiknek rövid haja volt a másiknak hosszú haja volt.Utána ugrott a kép és egy békés helyen egy kiskutyát sétáltattam és lementem egy alagútba vele.Itt a kutya elszabadult és elszaladt,én meg utána.Ekkor megjelent az egyik rohadó férfi alak,és jött felém.Menekültem előlük,dulakodtam velük,de alig tudtam szabadulni.Ekkor két fehérbőrű lény jelent meg mellettem,a városból ahol jártam.Rámnéztek azokkal a kicsi fekete szemeikkel,majd a védelmemre keltek,szembeszáltak a két üldözőmmel.Felrepültem,valami szöges kerítés felett húztam el,a kezeimmel irányítottam magamat.Két buddha szerzetest láttam,valami keritéssel vették körbe magukat,ahogy elhúztam felettük,belenéztem az egyik barna szemébe.Mint egy őzé olyan volt,nagy és szelíd.Két fehérbőrű várt rám,és bevittek egy épületbe,aminek az egyik szobájába dugtak el.A démonok azonban betörtek,és elragadtak magukkal.A fehérek kiabáltak és harcba szálltak velük értem.A nyanya kinnt várt rám csak azt nem tudom mit akart velem csinálni.A két démon éppen győzelemre állt,kifelé vonszoltak engem az épületből,de felébredtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr491869255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

talonfa 2010.03.26. 08:21:31

Ezt tényleg nem lehet csak ugy kitalálni

bealina 2010.03.26. 21:14:41

Hát inkább kitalálnám ezeket mint így átélem őket.Csak olyan furcsa nem értem miért álmodok ennyi mindent idegen lényekkel démonokkal meg tesenkívüli élményekkel tarkítva.Ezek olyan dolgok amiket nem tudok így kitalálni ehhez nincs fantáziám ekkora.

Eyre (törölt) · http://blog.hu/eyre 2010.03.30. 19:34:31

@bealina: Én meg azt álmodtam .. de bővebbet legközelebb! Mert mondtam ne találkozz velem ,nem lesz rémálmod ,de az őzike szemet nem értem ,bár én is láttam olyat már de az nagy szemű és fekete volt ,és csak jött és a többi..
Címkék: álmok
süti beállítások módosítása