Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

A pokolban

2011.05.19. 20:13 | bealina | 2 komment

Nagyon siettem lefelé a pokolba hiszen biztosan ott jólérzem magamat.hatalmas aszfaltutat láttam magam előtt és egy kamion megállt nekem ,hogy felvegyen.Csak utaztunk lefele a mélybe.Egy lény hangját hallottam aki sorolni kezdte a vétkeimet.Erre mondtam neki ha el akarja sorolni őket addig elhelyezkedek és megvárom.A kamion eltünt és ott voltam lennt koszos emberek között akik nagyon élvezték amit csináltak csupa gonosz dologgal kínozták egymást.Egy lény megvetően végigmért és közölte hogy gazdag vagyok és nem segítek másoknak. Mondtam neki nem vagyok gazdag és a Jézust keresem.Erre nevetni kezdtek és én mérgesen elindultam.Keresztül mentem egy falon ami emberekből volt akiket megkötött a saját szellemük a pokolban.Olyan fájdalmat éreztem ami nem az enyém volt.Elkábultam tőle,de két férfi kirántott a falból és jót nevettek rajtam.Mondtam nekik a Jézust keresem ,erre nevetve elvittek egy fekete hajú pasihoz aki azt mondta: "Minek nekem Jézus itt senki sem találja meg őt."Erre azt válaszoltam:"Mert szeretem őt és ő is szeret engem ezért érzem az ő lényét és ő az enyém."Erre nem válaszolt,hanem felébredtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr782917613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shukran 2013.06.13. 02:50:20

szia volt egy ilyen álmom és szinte ugyanaz , nekem megmutatták a poklot és a mennyországot, és éreztem ahogy szenvednek a fájdalmat, én nem kerestem jézust sem istent, de pokol után láttam a mennyországot, láttam hajót az égen amire emberek próbáltak meg felkapaszkodni, de nem sikerült nekik és leestek majd elégtek , gonoszak voltak aki megpróbáltak istenhez eljutni, én is a hajóra akartam menekülni , de azt mondták nekem a földön van dolgom ,és ha eljjön a vég, tudni fogom ki jó és ki gonosz . akire néztem csak a gonszságot láttam sokat szenved az emeberiség, de aztán minden jóra fordul és helyre áll a béke és a nyugalom . és ugynézett ki minzha egy emegelevenedett festményt láttam volna, 3D ben .

bealina 2013.06.13. 14:38:12

@shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedül az élményeimmel.nagyon sokat álmodok a pokollal és borzalmas hely.Legszívesebben senkit sem engednék oda.Ebben a gonosztól átitatott világban mindenkinek vannak vétkei,bűnei,és a pokol nagyon élvezi ha valaki csapdába esik a karmaiban.
süti beállítások módosítása