Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Állatokat gyilkolok

2011.01.29. 22:51 | bealina | 2 komment

Ez egy borzalmas álom volt mintha valamit játszottak volna velem.Egy fekete repülő csészealj rabolt el és vitt magával.Elvették az eszemet azt képzeltem,hogy valami játékot játszottam és minnél több állatot vadászok le annál több pontot kapok.Én még élveztem is vááá!A hajóból kirepültem a szárnyaimon és megtámadtam egy csapat állatot.Azok gázzal telt,zöld lények voltak,akik a testük oldalán valami nyulvánnyal hajtották magukat.Kés termett a kezemben és lemészároltam őket sorban.Egyikük szembe fordult velem kinyílt az a nagy szája tele fehér fogakkal rám nézett,valamitől megzavarodott és megfordulva elmenekült.Visszakerültem a hajóba és újra játszatták velem a játékot.Amikor megint kirepültem egy dárda volt a kezemben félig merev félig lágy erős heggyel.Alattam egy hatalmas elefánthoz hasonló állatcsorda menekült.A dárdával döfködtem őket és azok habzó szájjal menekültek védve az oldalukat.Ekkor a telefonom felébresztett.Még soha nem voltam ilyen hálás az ébresztésért.Remegtem minden tagomban.Nem mondom vágtam már le nyulat vagy halat azzal a céllal hogy megeszem,de ha egy csorda állatot kellene megölnöm inkább elemenekülök.Ez nekem túl sok volt.Miért én álmodok ilyen borzalmat?

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr312624154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mErzsébet 2011.01.31. 17:13:06

Talán valami cikk hatására álmodtál ezzel a "dologgal " kapcsolatosan ,biztos arról olvastál hogy ne bántsuk az állatokat ,a napokban én is olvastam ilyet és ha az ember fáradt ,előjönnek rejtett tudatalatti dolgok.Gondolom, bár ki tudhatja.

zafi121 · http://zafr121.hu/inda 2011.02.22. 19:46:08

@mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örülök,hogy otthon vagy,remélem a Fiad is jólvan Csak Te nelégy beteg,sőt lelkibeteg.Jó hogy gondolsz azért rám hidd el.Szia most Kis 60-as
Címkék: állatok
süti beállítások módosítása