Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Mit tettek a torkomba?

2010.06.06. 22:10 | bealina | 4 komment

Hajnal volt és testvéremet hallgattam amint készülődik munkába éppen.A karácsonyt megtartottuk és a kis fa amit díszítettem a szobám sarkában állt.Nyugalom vett körül nem bántott semmi és senki.Hirtelen anyám nevetését hallottam.Utána valami kilökött a testemből és én megpróbáltam visszajutni bele.Vissza tértem a testemhez és belefeküdtem,hogy végre felébresszem magamat,mert itt valami nincs rendben.Hiába nem tudtam elérni hogy felébredjek.Ekkor anyám lelkének sikolyait hallottam mintha megtámadták volna,utána valaki rámült és lefogott.Közölte nem bántam vele valami kedvesen.Még hallottam hogy testvér elindul dolgozni de képtelen voltam szabadulni a fogságból és kiáltani.Ekkor a lény eltünt és felébredtem.Szédültem ettől az egésztől.Visszafeküdtem gondolván már nem történik velem semmi rossz.Álomba zuhantam és egy másik világ lényei állatai zúdultak rám,mintha egy óriási életfolyóból ölöttek volna szét.Ezernyi lény ha tudós lennék beleőrülnék még hányféle állat létezhet és növény a világokon.Hirtelen vége lett és egy szobában feküdtem.Egy fotelon ültem és szemben egy másik teremre nyílt az ajtó ahol könyvek és szép szobrok sórakoztak.Egy hatalmas festmény volt a falon különleges páncélos alakok álltak rajta.Három ugyanolyan páncélos alak körbevett engem a foltalomban.Nagyon megilyedtem és a falon keresztül akartam menekülni,de neki mentem ami furcsa volt test nélkül.A lények felkaptak és magukkal vittek.Fenn a levegőben találtam magamat és láttam lenn egy várost ami tele volt élettel.Középen egy tó terült el és a komp éppen átkellt a vizén.A lények sokasága nők és férfiak meg gyerekek sétálgattak,siettek a dolguk után.A város a tavat kör alakban ölelte körül,a házal fehérek és földszintesek voltak.Leszálltam,de fiatal férfiak vettek körbe rögtön és gyorsan elrepültem onnan.Elszálltam a komp felett és a szemközti part palotájának az oldalánál szálltam le.Kőlépcsős udvarán a növények csodálatosan rendezettek voltak és a lépcső nyers faragatlan kövekből volt végigrakva az épületig.Bementem és odabenn egy szobában három férfi ült.Egy molettebb freketehaju,egy soványabb fekete göndör hajjal és egy világosabb haju a háttérben.A két fekerte haju beszélt egymésközt,hogy azt hitték meleg vagyok.Azt hiszem valamielyik találkozásunkból vették ezt még tavaj történt.Csak egy másik városban,egy másik álomban.Mondtam nekik nem vagyok  meleg,heteroszekszuális vagyok és erősen monogám szeretek egy pasihoz ragaszkodni.Fura lettv a helyzet a férfiak mindjárt felkapták a fejüket és vizsla szemekkel méricskéltek.Az egyikük viszont mutatta,hogy van pasim,mire elkomorultak.Csak tudnám ezek az álombéli lények hogyan akarnak nekem udvarolni hiszen számomra nem is léteznek valóságosan,kézzelfoghatóan,csak itt.Elszédültem és amikor magamhoz tértem a palot mögött találtam magamat félhomályban.Egy nagy malokerék zakatolt a háttérben és az egyik férfi mellettem feküdt bal oldalt.Hirtelen az égen két körszakállas alak tűnt fel és eszembe jutottak azok a fehérköpenyes tudósok.Repültek gyönyörü hártyaszárnyuk volt,a szélén fekete mintával,foltokkal.Leértek mellénk és a kezükben egy hosszú a végén elhegyesedő kukacot hoztak.Rámültek lefogtak és én kérdeztem hogy most meg akarnak ölni engem?Erre nem volt válasz a kukacot akarták a számba dugni.Engedtemn nekik remélve így hamarabb szabadulok.Meglepetés ért mert a kukac a számban önáló életre kellt és lesiklott a garatomba a nyelőcsövemen át.Nem tudom mi hajtotta előre de nem tolta senki csak siklott és volt vagy egy méter hosszú.Nyeltem egyet gondolván ez nem a valóság,de rányeltem a végére és abban a pillanatban a fájdalom a nyakamba nyilalt.Elmosódott a kép a földi valóság és az ő világuk között és felültem az ágyamon fájó torkomat szorongatva.Egésznap zsibbadt a garatom ezek után.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr302061507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annonimka (törölt) 2010.06.14. 23:34:00

Tudod ez a falon átslisszolást még gyakorold ,talán menni fog,na nem viccelek tovább ,én értem miért álmodtad ezt ,remélem egyszer nyugodtabb lesz az álmod.Kívánom legyenek szép álmaid.

matakati (törölt) 2010.06.14. 23:35:02

Mond olyankor ,álmaidban nem jut az ima - eszedbe ,talán segítene !

Phütia (törölt) 2010.06.14. 23:37:26

Szerintem meg vagy fázva ,vagy huzatot kaptál ,netalán a hideg fagyi miatt fájt a torkod és a tudat alattid össze kapcsolta ezekkel a dolgokkal ,mert éjszaka fantáziálsz.

tanillati (törölt) 2010.06.18. 10:23:48

Érdekes és mozgalmas álmok ,kérdés vannak e rád nappal hatással ?
süti beállítások módosítása