Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Kijátszanak

2011.02.08. 22:16 | bealina | Szólj hozzá!

Nehezen aludtam el,és abban reménykedtem nem lesz gond az álmomban.Mondanom sem kell nem így lett.Éppen csak kijöttem a testemből,és máris körbevett néhány sötét alak.Megragadtak és feltuszkoltak egy buszra.Álmaimban mindig ilyen busz alakú járművekkel közlekedek át téren és időn.Volt hogy másik világokba vittek át és vissza is hoztak.Megálltunk a busszal egy megállóban és három idegen felszállt.Körbenéztek,megláttak engem meg a kisérőimet és mindjárt rémülten tusakodtak kifelé.Megállt a busz és a három utas mind lemenekült.Különösen egy idősebb lény tünt ki amíg le nem jutott rángatta az ajtót.Kezdtem pánikba esni valami nagyon nincs rendben.Amint elértük a célunkat egy éttermet,mindannyian leszálltunk a buszról, és bementünk az épületbe.Engem hátra vittek egy külön helységbe,ahol volt egy nagy asztal,amire felültettek.Jelmezeket húztak és az egyik elővett egy nagyon éles kardot.A jelmezek férfiakat földi embereket imitáltak és rajtam gúnyolódtak meg a szexuális szokásaimon.Akinél a kard volt levágta rólam a ruhámat ,végül a bugyimat is és ott reszkettem mesztelenül egy asztal tetején.A lények jól megaláztak,kicikiztek,majd kirángattak az erdőbe.Ismeretlen növények között kúsztam négykézlábra ereszkedve,meztelen próbáltam követni a lényeket,egyre csak fel és fel.Valahogy az a növényvilág a földiéhez nem hasonlító csodáival nem tudott lekötni.Talán,mert meztelen másztam közöttük az idegeneket hajkurászva.Egyszerre elértem a hóhatárhoz,de teljesen elvesztettem az elrablóim nyomát.Biztosan ők akarták így.Egy ösvény vezetett keresztül a hóbuckák között tele lények nyomaival.Azt követve egy település széléhez értem.Kutyához hasonló nyomokat láttam és vizeletjelöléseket a falak mentén.Felnéztem és egy szomszédos háznál fekete farkashoz hasonló szörös állatok duhajkodtak.Végig futott az agyamon,hogy elfutni az erdőbe nem szabad,mert ott széttépnek ezek az izék.Egy háznak a sátortetőjére menekültem fel,ott ha elkapnak is nem tudnak elérni a kutyaszerüek.A következő pillanatban az egész helység feléledt rengeteg hatalmas szőrös rohant elő hörögve.Csattogtatták azt a fogsorhoz hasonlító izéket a szájukban,tök olyan volt mint egy csapat kutya jelmezben.A lények is előcsörtettek a vezetőnek és a többieknek négyágú vasvilla volt a kezükben.A vezető vasvilláján végigfutott egy energia hullám és ezt átadta a többi vasvillának is.Én meztelen a házon kucorogva rémülten néztem mit művelnek ezek a lények.Az egyik kutyaszerü felugrott és el tudta kapni a bal lábfejemet.Azt a fájdalmat borzalmasan fájt minden erőmre szükségem volt,hogy le ne rántson.Na igen a látvány háztetőn meztelen nő kutyával a lábfején .Hát ha valaki ki akart velem szúrni annak tökéletesen bejött a dolog.Ekkor szerencsére felébredtem.

Az lett volna a csúcs ha azok a férfiak a vasvillájukkal még meg is döfködnek.Az energia kéken feszült a villák között és pulzált a szár felső részén.Csak tudnám hogyan adta át a vezér a saját villájáról a többinek ezt a pulzálást?

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr512647973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása