Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Gonosztól kaptam a megalázós álmaim

2012.03.21. 22:37 | bealina | Szólj hozzá!

 Az álmaim egyre durvulnak és nehezen birkózok meg ezzel a lelki terheléssel.Gondolkodtam és tapasztaltam,majd következtettem.Szellemi fejlődésem szempontjából,nincs szükségem ilyen könyörtelen megaláztatásokra,mint amiket sok álmom rámkényszerít,tehát nem Istentől kapom őket.Vannak álmaim amiken át Isten üzen,vagy segít,de ezekben nem szenvedek,nincs megalázás,és nem céltalanok szellemileg.A valóság legfőképpen Isten és minden igazsága,a többi amivel találkozom,kétkedésre ad bennem okot.Olyasmikre gondolok,mint idegen űrhajók,amik szelik a világűrt,ami lehetséges,de ha egy lény elszakad a bolygójától,halálra van ítélve az bizonyos.Azok a lények akikkel álmodok,lehet valóban léteznek,de a kapcsolat jellege velük nem lehet ilyen megalázó mint amit sokszor átélek.A kapcsolatfelvétel idegen lényekkel csak Jézus közvetítésével elfogadható igazság a számomra.Az olyan álmok amik ezt kierőszakolják és rosszul végződnek nem Jézus által jönnek létre.Kezdek egy olyan játékba belemenni,mint amit a tévében láttam,Történeteket filmesítettek meg,és a kérdés az volt,melyik történet igaz,melyik kitaláció.Amennyiben Istent és Jézust tekintem az igaz álmok közvetítőjének,üzeneteit felfogom,és megjegyzem.Viszont a többi álom az eltérítésemet célozza,Jézustól és a szeretetétől.Tanulnom kell ebből és kezdem azt érezni nagyon nehéz a dolgom.Nem mondom azt tehát,hogy csak ostobaságokat írok le ezeket valóban megálmodtam,bár az álmodás dátuma és a közzététel dátuma legtöbbször eltérő akár évekkel is.Én a saját belsőmet tapasztalom meg ezekben a történetekben és leszűröm belőlük ami hasznos.Jézushoz imádkozom ,hogy segítsen nekem megküzdeni a tévedésekkel,és én megtaláljam a helyes utat a szeretetéhez.Remélem más is tanul a történetemből és megtanul Jézusban bízni a legnagyobb valóság alapjaként.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr574331817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: álmok tapasztalatok démonok cselek
süti beállítások módosítása