Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Nagyon jó volt elmenni erre a kiállításra

2010.04.17. 22:11 | bealina | 2 komment

Valaki azt kommentezte egyszer fel kellene ébrednem és a valóságban élnem.Most egy kiállítással foglalkoztam és nagyon szép volt.Csak azért írom le,mert azt mondták le kell írnom a blogomban mit is éltem át én ott.Azt a hangulatot amit az ötven mű árasztott nem lehet visszaadni.Nincsen fotóm a festményekről de a múzeum előtt állva lefotóztam a múzeumot.A történet ismerős sokat foglalkoztam festőkkel és imádom a képeiket.Magam is szivesen festegetek és rajzolgatok itthon.Végigéltem már nem egy életrajzot,kinyitottam a könyveket amikben a festők képei voltak.Láttam őket olyan érzékenynek és lázadónak amik voltak és láttam olyan gyarlónak és egyszerűnek is.A magyar művészek alkotásait hasonlítgattam autómatikusan ezekhez az idegen országból valókhoz.Czóbel Béla aki ha nem is olyan nagy ,de Kossuthdíjas művész és az ő műveit is lapozgattam ebben a sárguló könyvben.Csak az ő képei itt nem szinesek,de kifejezőek,hiszen járt Párizsban és ő is részt vett a vadak lázadásában,amikor a műteremből kitépték a születést és a természetbe helyezték át.Aztán itt van a rokonom Kovács József aki szintén csodálatosat alkotott mind a formavilágával és a modern stílusával,de nem lett nagy művész sem elismert.Aztán itt a másik ősöm Pituk József aki szintén csodálatos művész volt.A Gödöllői művész telepen a másik őseim a Remseyek akik szintén csodálatos alkotásaikkal tették gazdaggá Gödöllőt.Csodálatos a művészet és csak sorolhatnám hiszen itt van előttem az a sok könyv amit olvastam róluk és a magyar festészetről.Nem egy kárpáti festő kiment Párizsba és része volt a festői forradalomban.De Gödöllőn a művésztelepen is született valami ami az összefogás eredménye és itt is volt művészeti forradalom.Igen jó hogy a külföld is képviseli magát,de jó hogy a belföld is tud nyújtani valamit a témában szerencsére.Csak tudnám miért volt olyan felhős idő pont aznap amikor múzeumba mentem.Ma reggel meg a pokollal álmodtam mintha a sors vert volna engem.Festhetnék olyan képet ami erről szól.Már festettem az álmaimról de olyan földönkívüli az egész hiszen idegen lényeket grafikázok és idegen városokat rajzolok.Idegen növények és állatok amiknek köze sincs a födi dolgokhoz.Vissza kéne térnem a Földre de az álmaim elragadak mégis a valóság rámnehezedik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr221930344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eyre (törölt) · http://blog.hu/eyre 2010.04.18. 17:04:17

Nagyon szép! Igazán! Látod mennyire tudsz írni? Na és a rajzaid igazán megmutathatnád!

annonimka (törölt) 2010.04.18. 17:05:12

Gyönyörű tájékozott megfogalmazás ---nem férc-- munka !
süti beállítások módosítása