Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Bűneset

2010.03.31. 22:49 | bealina | Szólj hozzá!

Későn feküdtem le és elalvás után egy városban találtam magamat.Az épületek természetes anyagból építve,szépen rendezetten.Sokféle humanoid járt itt.Főleg kicsi szürke nagyszemüek,de egész fekete lények,fehérbőrűek,meg rutyásak is.Egészen sötét volt az épületek között,amíg be nem mentünk egy ajtón.Egy rusnya lény magyarázott,hogy fenn az emeleten fürdő van meleg vízzel teli kádak,ahol felfrissülhetünk.Felmentünk és valóban minden meg volt a fürdőhöz.Az engem kísérő lények körbenéztek a szobában.Az ablakok nagyok és bukók voltak és a törülközőhöz hasonló anyaggal voltak eltakarva.Elég nagyok voltak,hogy ne látszon az a csapóajtó amit az ajtó melletti karral lehetett működtetni.Fenn egy sötétbőrű lény állt és nevetett amint két világosbőrű az ablakhoz lépett és kinézett egy félsötét az ajtónál állt és figyelt.A sötétbőrű lény meghúzta a kart és az a kettő lezuhantaz ablakból.Az ablakhoz rohantam és ő is kinézett az ablakhoz lépve,vigyorogva a tette felett.Ekkor az a félsötét bőrű lény aki az ajtónál maradt meghúzta a kart és az a lény is a mélybe zuhant.Megrémültem hiszen ezzel öltek és én látom a hullájukat lenn.A beleik zölden folytak szét ahogy szétloccsantak odalenn.A gyilkossal egymásra néztünk és én futásnak eredtem.Kirohantam az utcára.Egy kisszürke nagyszemü a hullák mellett állt és nézett azokkal a csodálkozó nagy szemeivel.Futottam rémülten ki a városból még egy motrra is ráültem lelökve a lényt aki használta.Kiértem a városból,de a gép leállt és futottam tovább.Hatalmas erdő terült el előttem és a mögött lovakhoz hasonló állatok csordáit ,vagy méneseit terelgették.Tudtam hogyan alakuljak lóvá vagy más állattá akár kővé is.Végülis ez egy álom nem gondolom!?Szóval az állatok közé vegyültem,de a pásztorok észrevettek és ez baj.Kérdezték én is pásztor vagyok-e.Itt csak mének vannak említették és én nem vagyok hím ló hanem nőstény mondták.Megértettem hogy bajban vagyok elérnek itt és a pásztorok is átalakultak állattá és úgy terelték őket messze.Én tovább vágtattam magányosan.Amikor kimerültem valami főút mellett kuporodtam le a bokrokban.Kőnek álcáztam magamat és akkor zúgást halottam.A fehérbőrű,kicsi fekete szemüek jöttek,narancssárga rendőrautókon három elhúzott.Ekkor az árnyékom az útra vetűlt nem is értettem miért.Egy lebegő fényszórója talált telibe és akkor két jármű lefékezett.Lebuktam az álcám nem működött fényszóróban ennyit az álomról.Abba a pillanatban felébredtem és néztem ki a fejemből mi volt ez éjjeli krimi?

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr581885568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: álmok
süti beállítások módosítása