Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Vendégeskedés idegen lényeknél

2010.04.10. 21:11 | bealina | Szólj hozzá!

Idegen lények közt ébredtem álmomban.Egy nő egy férfi és néhány apró szürke vett körül engem.vezettek ide oda a hajójukon.Az egyik kicsi szürke bevitt a szobájába és egy gyönyörű rajzot mutatott nekem két orrszarvúról.engem hangyászokra emlékeztetett,de amit bevillant ez a csúf gondolat tudatom mélyén a kicsi lény arca elkomorult.éreztem megsértődött,hiába mentegettem magam a gondolatért nem békült.Pedig az  a naplemente a háttérben nagyon hangulatos volt.Ezután bevittek egy központi terembe,ahol az asztalon sablonok voltak.Lapok apró ismétlődő mintákkal,vagy rácxsozattal,művészien kialakítva.Azután az egyik nagyszemű lény egy oldalsó szobába vitt be engem.Orvosi szoba lehetett.Asztal,operáló felszerelések,műtőasztal szerszámok sokasága.A falon egy ábra egy nőstény lény belső vázlatos rajza,amint egy pisztolyszerűvel kitágítják a méhét és gondolom kiveszik a magzatot.Eszembe jutott azaz álmom amikor kiemeltek egy magzatot egy nőből.Mivel nagy a magzatok feje sokszor túl nagy a szüléshez,magzatkortól nevelik tovább gépekben őket.Láttam a lényt ahogy felnő és olyan más volt minden.Ahogy bántak vele ahogy tanították teljesen eltért tőlünk.Már kicsi korától tanították neki a gondolat használatát,a szellem lényegét,az igazi tisztán látást.nem ez a nyomd el taposd el a személyiségét ment mint itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr441910556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: álmok
süti beállítások módosítása