Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Ismerkedés valakikkel

2010.03.13. 17:18 | bealina | 2 komment

Az éjszaka közepén ébredeztem fel és egy lény gyógyító hullámokat sugárzott a bőrömre.Furcsa álmaim voltak,de békések,nyugodtak nem bántottak.Két nőre emlékszem halvány a látásom a szellemi szememmel.valami városban lehettem macskaköves úton  mentem előre és tök idegen stílusú sátortetős házak sokasága.Valamelyik nőnek farkaskutyája volt,aki vele mászkált a lábanyomában.Utánam jött és egy parkban ért utól ahol egy kicsi tó volt,vizi növényekkel teli.Megkérdezte ki vagyok és valami nevet keresett bennem,de csak virágneveket talált,írisz,tulipán,nárcisz,ezeket ültettem tavasszal.Megkérdezte látom-e őt mondtam neki halványan de igen látom,csak megsebesültem még gyermekkoromban meditáció közben.Ott akartam hagyni őt,annyit mondtam Isten legszabadabb szelleme vagyok,és a tóra akartam lépni,talán a vízenjárást gyakoroltam,de melesüllyedtem.A nő felemelt és átlökött a tó túloldalára,én meg tovább mentem a macskaköves úton.Egy telken kötöttem ki,ahol felfedeztem minden zugot.Rózsákat is láttam arra,és egy piros szárú bogyó nőtt ki mellettük.Az egyiket bekaptam hátha ehető mint a ribizli,de csak szétcsapta magát és minden tele lett szírmokkal.Robbanó bimbó ez aztán érdekes növény.Ekkor láttam meg egy fehér falú kis épületet a kert sarkában.Egy érzés volt benne ami soha nem testesült meg a számomra.Egy öreg nénit éreztem aki televan szeretettel.Elájultam és amikor magamhoz tértem energia macskák vettek körbe engem.Játszottak mellettem és kapkodtak felém amint felültem.Körbeültek,mindegyik a csípőjére ült és felém fordultak.Akkor még nem tudtam hogy ez azt jelenti soha többé nem szabadulok a cicáktól az álmaimban.Csak utáltam azt a szobát,és azt a helyzetet a macskákkal,meg az átlátszó nénivel.Átmenekültem a másik szobába valami rongyféleség közepére,és belefúrtam magam.A néni utánam jött olyan átlátszóan,hogy nem is láttam őt csak észleltem a jelenlétét.Elájultam és onnantól nem emlékszem.Csak a felébredésre.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr301837077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pénelopé2 (törölt) 2010.03.20. 09:12:45

Érdekes ,jó olvasni de gondolom átélni kevésbé ,de talán lesz ennek valami pozitív vége is.

erzsbet (törölt) 2010.03.20. 09:14:07

Lehet nem egy a véleményünk ,nem is baj ,de az érdekes dolgok mindig fárasztóak tudnak lenni.
süti beállítások módosítása