Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Milyen jó ha kiesel...

2010.02.21. 22:10 | bealina | Szólj hozzá!

Az álom egyre furább lett ahogy elkezdtem álmodni.Lények akik a rokonaimnak adták ki magukat,egyre közelebb csaltak a céljukhoz,hogy átkerüljek a világukba.Tele volt minden szobákkal.Nekem csak az nem kattant be,hogy ezek mind nem is a rokonaim voltak,hanem idegenek.Minek ez a sok szoba nem tudtam nem mondták meg.Teremnyi pihenőágyat találtam és lényeket akik mind mások voltak és akik körülöttem mászkáltak.Azt a mondatot,hogy ők a rokonaim sokat hallottam tőlük és puszit adtak rengeteget.Valami bolthelységbe osztottak be dolgozni,ahol papagájokat árultak.Én mint eladósegéd kellett ,hogy segédkezzek az állatok kiadásában.Egy nő intézte a számlákat és a pénzügyeket.Valamiért összevesztem vele és kirohantam mire fehérruhás furcsa idegenlényekkel találkoztam.Mindannyian egy dallamot kaptak és ezen szólongatták egymást mint a delfinek.Dilisnek látszott a dolog én inkább a bolti nő dolgaihoz szeretnék igazodni akármilyenek is ezért visszatértem hozzá.Éppen üzletelt egy nővel,aki a gyerekével akart papagájt venni.Éppen alkudoztak mert az állat 4320 forintba került,de csak 4000 volt a vásárlókeret.A nő meghamisította a könyvelést és eladta a madarat.Én kiugrottam az ablakon elegem lett ez nekem zavaros.Egy kerités tetején landoltam ami egy mélyebben fekvő rész kerített körbe.Utána képszakadás.Egy másikboltban találtam magam alkalmazottként.Még a nevemet is kiírtam a kirakatra valamiért.Egyszerre jöttek értem és tovább vittek magukkal.megint folyosók,szobák és lények akiknek puszit kellett adni,mert a rokonaim na persze milyen nagy család.Egy barnára festett nőszerű lényre emlékszem a tömegböl.Vittek tovább a gyüjtőteremig ahol rengetegen tolongtak.Mindenki a sorsára várt,csak én nem tudtam mi az.Szóval így is kész voltam erre egy lény elkezdi nekem azt magyarázni,hogy a bent lévő lényeken paróka van ezért vörös a szemük és ne dőljek be a trükjeiknek.Kész vagyok ez most rokonlátogatás vagy verseny totál káó!Bevezettek egy ajtón és azt mondták,hogy egy tesztsorozaton kell résztvennem.Figyelnünk kell mindenre és átmennünk a vizsgán.Nos ez amiben nem hiszek nekem nem sikerülhet hiszen én nem vagyok teljesen tudatomnál álmaimban akkor ,hogyan figyeljek?Volt egy olyan selytésem ez a verseny meg van bundázva és két pasas fog győzni senki más.Előre el van rendezve a dolog.talán a versenyszellemet akarták tesztelni.Az első feladat pillanatok alatt lezajlott.A reflexet vizsgálták és egy szőke nő elkezdett sikoltozni közben.A második próba valami szellemi erő volt amiláthatatlanul hatott ránk,és nem értettem hogyan fordult ellenünk.A következő feladat fülkékben ülő írkáló lények jegyzetelték az eseményeket.Egy másik lény hangszóróba mondta mit kell csinálni.Mindenki kapott egy szkafanderhez hasonló ruhát ami fel kellett venni.Riadó van és jön az aszteroida és fertőző ránk nézve.A sapkámat nem húztam fel csak későn,mire egy nő elkiáltotta magát:"A kártya sem kell!" és ezzel kiestem.Hála Istennek az én kincsemnek milyen jó kiesni egy őrült puszimániás társaságból.Megúsztam a tezstjüket és szabad vagyok!Egy férfit épp akkor szedtek ki egy kapszulából amikor engem vissza indítottak.Szegény pasas nagyon gyűrött volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr531779523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása