Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Idegen városban vendégeskedtem

2010.03.18. 23:06 | bealina | 6 komment

Egy gyönyörű zizegő hajó jött értem,lebegett és csodálatos volt ahogy siklott előre fele simán és rezzenés nélkül.Nagy lapostestű jármű,középen egy harántcsík ami gyöngyös és ezüstösen csillog mint a kagylógyöngy.Tulajdonképpen az egész hajó az opál és az ezüst színeiben váltakozott.Furcsa jelenett törte meg a csodálatomat.Az a feketehaju nő jelent meg több katonával mellettem,aki már megjelent amikor kiemeltek a testemből.Mit keresnek ezek az én álmomban megint?Velem akartak jönni valahová,valami városba ahová ez a hajó is tartozik.Cserélhetnénk ők mennek én maradok.Nem akarták őket akik a hajón voltak és mintha vitatkoztak volna a katonákkal,nem is tudom.Filmszakadás itt kimaradt mit is álmodtam,és egy óceán felett találtam magam repültem a víz felett és valami erő majd belenyomott a vízbe.Az a hajó a gyöngyeivel a víz alatt úszott,állatok tömegein át.Teknősök,halak úsztak odalenn.Még jó hogy sima volt a víz és nem hullámzott,mert beleestem volna.Nagyon fárasztó volt az út és sokáig tartott,de még így a szárnyaimon nem utaztam.Elértük a partot és a házakat.Olyan volt mint egy város bármilyen város.Nagy emeletes házak,aszfaltozott utak,parkok,építési terület meg ilyenek.Az építkezéshez használt adalék anyagokat halmokba rakták.Itt volt egy tér ahol landolhattam,mindent úgy csináltam ahogy tanultam,nem gondoltam hogy hasznát veszem annak a nyaggatásnak éjszakákon át amikor repülni tanítottak.Már nem éreztem az erőt ami ki akart billenteni az egyensúlyomból.Ezért a landolás csodásan sikerült a halmok mellett ahol volt tér.Egy sín húzódott a várostól egészen ideáig,biztosan szállításra használták.Most egy fehér személyszállító jött felém,megállt mellettem és az a hófehér lény kiszállt,rámnézett azokkal a koromfekete szemeivel.Felbátorodtam,üdvözölni akartam,és adtam neki egy puszit.Meg sem rezdült.Nincs valami hatásos puszim az biztos.Elindultunk előre fele ő szorosan követett,láttam hátul egy másik személyszállító állt és lények szálltak ki belőle.A kísérőm lemaradt mentem egyedül előre,amikor hirtelen egy mentális energia letaglózott.Egyből felébredtem ebből az álomból.Sajnos nem sokáig tartott az ébrenlét úgy zuhantam vissza mint egy kő nem volt semmi átmenet elalvás meg ilyenek.Egy nő kísért engem a városon végig onnan gondolom,hogy volt hosszú fekete haja és karcsú volt.Vásárolni vitt ahol zsebkendőt vett,és valami zsetonnal fizetett.Még kódkártyájuk is volt amivel azonosították magukat vásárlás közben.Az a bolt olyan volt mint egy szociális bolt,borzalom volt ott vásárolni.Egy nő nem hozott zsetont,de volt kódkártyája.vitatkozni kezdett a pénztárossal,mire az őr kidobta a boltból.Na kérem ezt így kéne csinálni nálunk is nem tetszik valami kifelé.Legalább a kedves vevők is gyakorolják a repülést ha nem is álmukban.A nő bosszú gyanánt lekapcsolta a világítást odakinnt.Én mentem utána és zavarban voltam,mert a fáziskapcsoló olyan volt mint egy egyszerü kapcsoló,csak szabadon kinn volt az utcán.Visszakapcsoltam.A felhőkarcolók tele voltak termekkel ,lakásokkal,pihenő helyekkel.Az ablakok duplák voltak,ékézzel kellett nyitni és csukni őket.A falak duplák voltak,egy külső fal és egy belső fal.Végül is nem rossz a szigetelés szempontjából,csak a falak olyan vékonynak tűntek.Rengeteg lényt láttam mind másmilyenek voltak,de hasonlók,ahogy az emberek is változatosak,kicsik,nagyok,más színüek,de hasonlók.Ezek normális test aránnyal rendelkeztek,volt hajas köztük,és kopasz is sok.A bőrük fényes fehér,esetleg szürkés árnyalatú,sokan kicsik vékony végtagokkal.A szemük egyszerűen fekete minden szembogár,pupilla nélkül.a ruhájuk testhez simuló és ezüst színű szinte rájuk olvadt.Arra hogyan lett vége az álomnak,és volt e visszaút nem emlékszem.Csak arra,mennyit kivett belőlem ez az egész.Még sokáig szundikáltam ezek után.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr891851154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

waker (törölt) 2010.03.20. 09:15:46

Na ez a fránya szem ,igen van valami összefüggés az álmaid és közöttük.

Women of (törölt) 2010.03.20. 09:17:10

Mond nem tudod a város nevét ? Elkérném a címet ,érdekelnek a különlegesek.

bealina 2010.03.21. 23:27:16

@Women of: nem tudom de már annyi városban jártam álmaimban,hogy az életemben soha nem fogom utolérni magamat.

bealina 2010.03.21. 23:37:39

@waker: igen vannak problémáim a szellemi látásommal sok.Meg mással is az álmaimban nem vagyok teljesen ébren olyan vagyok mint egy kisgyerek és fura de nem vagyok szobatiszta.Sokszor a lények azért hagynak ott mert mellé csinálok meg becsinálok meg ostobaságokat teszek.Nem tudom miért erről szólnak az álmaim.De azt kifejthetnéd mitől van köztünk hasonlóság?

bealina 2010.03.21. 23:45:59

Jaj nem jól írtam waker azt kifejtenéd mi az összefüggés közöttük és az álmaim között nem értelek.

waker (törölt) 2010.03.22. 07:15:55

@bealina: Nem gondolod azok a nagy szeműek okozzák álmaidat ?
Címkék: álmok
süti beállítások módosítása