Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Emberek rabolnak ki a testemből?

2010.03.04. 22:15 | bealina | Szólj hozzá!

Azt hittem szédülök.Most nem démonok ragadtak ki a testemből,nem idegenek,hanem teljesen embernek kinéző ember kisugárzású lények.A nő,szép alkatú volt,karcsú derekú,kisportolt és edzett.Hosszú,egyenes,fekete hajával,farmerben,tornacipőben.Már ismertem a sugárzását az éterszagát,sokszor megközelített éreztem őt.Két férfival most találkoztam először.Sovány,szálkás alkatú,szőke tüsi haju,égszínkék szemmel,hosszúkás arcal.Meg a tipikus tudós farmerben,fehér köpenyben,körszakállal,szemüvegben.Szóval furcsa érzés volt amikor ott feküdtem tehetetlenül és ezek beléptek hozzám.Egy női hang azt mondta büdös van a szobámban.Hiába a szellemi látásom nem láttam csak szürke árnyakat a sötétben és védekezni kezdtem ellenük."Hagyjatok békén!" az egyiket püföltem amíg bírtam aztán elájultam.Egy erdős vidéken tértem magamhoz.Egy patak csörgedezett mellettünk,egészen magas vízállása volt mint tavaszi áradáskor.Az angyalszárnyaim tesztelték mire képes.Kör alakú pályára állítottak és egy pasas velem futott két kört.Sokszor ha félek négykézláb mozgok az életben is előfordul.Most is négykézláb indítottam és sólyomrepülésbe csaptam át.A négykézláb mozgás előnyös ha felderítek védekezek,vagy óvakodok.Most is feszült voltam miközben fénysebességre és a fölé gyorsítottam.Ment ez megtanították nekem hogyan kell.A világ eltűnt olyan gyors voltam,hogy minden egy egész vonallá olvadt össze.Vajon volt olyan műszerük ami ezt mérte,vagy feladták már az elején?Ők elindultak a patakhoz egy csónakba ültek és én is követtem őket.A patakparton megvágott valami kagylóhély és sárga gyógyfényt használtam.Fájt mintha a testem vágtam volna meg pedig azt otthon hagytam.Fellöktem magam és a levegőben bukdácsolva,játszva követtem őket.Ők leereszkedtek egy gumicsónakban a patakon egy házhoz.Valami raktárféle lehetett.Én odakinn egy fa tetőre ereszkedtem le,olyan volt mint egy esőház,vagy pajta.A nő utánam mászott és vízzel meg étellel csalt le ,egészen be a házba.Odazártak be engem,én meg a raktárhelység tágas tetőtérrel egybenyitott telepakot világában röpködtem.Gyakoroltam a szlalommozást,az orsót,meg a forgást.Amikor éreztem jönnek a bejárat elé ültem.Beléptek és ketten az ágyra ültek a kék szem a székre ült.Odamentem hozzá és a szemébe néztem.Ő belenézett az arcomba és megkérdezte:"Amíg te nem voltál itt ők sem voltak itt.kapcsolatba tudsz lépni velük?"Nem válaszoltam,csak kivittek és megmutatták nekem mit kell látnom.Azt láttam egy idegen csészealj lebeg fel le az ég egy pontján.Visszamentünk.A tudós számolt valamit egy fa táblánál és krétával írt rá.Utána két sípoló hang ébresztett fel a testemben.kábultan nézem körül hol is vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr451810113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: emberek
süti beállítások módosítása