Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Nem létező világok élőlényei

2010.01.04. 22:02 | bealina | 2 komment

Nem tudom miért álmodok idegen városokkal,és olyan növényekkel amiket soha nem láttam,pedig imádom a biológiát és rengeteg növényt és állatot ismerek.Amikor bele álmodom magam egy városba,folyóval kezdődik amiből árad az élet.Növények és állatok kavarognak a szemem előtt amik sehogy se illenek egy földi környezetbe.Hasonlítanak ugyan ,de a felépítésük vagy nagyobb légkörinyomás alá,vagy kissebb gravitációba illik.A sablon ugyanaz,növényekkel táplálkozó és állatokat evő lények sokasága.Egy biológus biztosan élvezné ezt az áradatot de én utálom.Nem érdekelnek idegen entitások főleg nem ilyen sebességgel.Vannak olyan állatok amik teljesen hasonlítanak a Föld fajaira mint orrszarvú,lóféle,dinoszaurusz féle,madarak,apró állatok.A növények zöldek és sokuk rendelkezik fás szárral.Emlékszem egy világon minden fűféle volt.Még ami fának látszott az is fűből alakult ki.Vannak hatalmas erdők álmaimban és ezek fák,de nem azok,mert csak hasonlítanak a fákra.A földalatti fák csak ágakból állnak és sötétben nőnek nagyra.Láttam fehér fákat amiknek nem volt lombjuk,csak hófehér törzsük ami husos és puha amikor megérintem.A kicsi növények sokasága vesz körül sokszor a lények mutatják meg.Két lény egy husos virágot mutatott.A kelbimbóhoz hasonlított és sárga virágok nyúltak ki a husos szára körül Bíztattak tépjem le és rágcsáljam el az egészet.Játszottam és a virágokat rágtam le róla.Nagyon édes és leveses volt.Volt olyan növény ami a mimózára ütött,és megérintettem egyből.Összehúzta a leveleit így védekezett.Egy másik növény piros volt egészen,és csak a szára nőtt ki hozzan a zöld növények közül.A tetején egy gubó lógott.Meg akartam kostólni,de a gubó a szájam melegére szétrobbant és szirmok szóródtak szanaszét.Láttam csalitost ami domboldalakon át húzódott különös zöld növények sokasága alkotta.Egy tó volt benne amiben a halakhoz hasonló lények úsztak,és az ott lakó faj horgászott rájuk.Megfőzték mint mi a halászlét,és adtak néhány kanállal.A fűszere teljesen idegen volt.Volt növény ami a gombákra ütött,nagy barna tömb volt és ha megnyomtam lé jött belőle.Mint egy kalap nélküli gomba;káposzta gomba vagy ilyesmi.Egy két külsővázas lény is megjelent álmaimban,de azok nagyok olyan húsz centi hosszúak voltak.Egy citromsárga izé ami hosszú lábakon mászott ízelt lábakon.A teste nem volt felosztva egy tömb volt és két sáv vicces pöttysor volt az oldalán.Két apró szeme volt fekete és tompa.Más bogárszerű nagy torral rendelkezett és kicsi fejjel.A  tor körül fehér,hosszú szőr fedte be apotrohot.A lábai a hasa alatt voltak és ízeltek voltak a kezemre mászott és elengedtem egy fára.Csak az a baj ilyeneket soha nem láttam még filmekben sem.Honnan szivárog ez a fejembe és zaklat engem.Küzdök ellene de nem enged.Mégfel se soroltam mindent.Csak ne fájna a fejem ettől a Földön túli biológiától,bárcsak kikapcsolhatnám valahogyan.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr761646769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Evoé (törölt) 2010.01.23. 16:26:26

Érdekes ,ismerkedem ,nem baj ?
süti beállítások módosítása