Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Angyalok tanítása?

2009.10.10. 22:38 | bealina | 6 komment

Volt egy időszakom amikor tanító álmaim voltak.Mindenféle helyzetet álmodtam meg ami egy lélekkel létezése során történhet.Dimenziót ugrottam,egyik pillanatban itt voltam,a másik pillanatban átléptem egy rezgéssel feljebb.A betegségekkel is álmodtam,látva őket mit csinálnak velem.Az influenza vírus minden alkalommal egy puha képlékeny lény volt.Leszedtem a nyakamról,és eldobtam,de visszaugrott rám és megtámadta a nyakamat.Amikor átjutott az energia mezőmön,a torkom belsejében mozgott és energiát szívott.Nagyon fájt a torkom miatta.A baktériumok jelentősen fejlettebb lélek testet alkottak a vírusokénál.Nagyobbak és vadabbak voltak,végtagjaik erős,karmaik,és fejük volt.A szályukban fogak,agyarak,és azzal estek neki az energia mezőmnek.Volt ami a hasamat támadta,volt ami a tarkómat harapta.Zöldtől a szürkéig minden színskála előfordult,és a bőrük rücskös,érdes volt.Karmaik zöldek,fehérek,kékek is lehettek,és a magasságuk 150-45cm-ig változott.A vírus nem alkotott semmilyen szilárd formát,csak olyan volt az energia testük mint egy plasztiklabda.A vírus egyedül támad,de a baktérium csapatosan jön,és vadul tépi az energiamezőt ott ahol a leggyengébb.

Máskor meg a gondolati dolgokat tanultam,hogyan alakuljak át más lélekformává ha nem vagyok a testemben.Energiából építettem fel a kép testemet ami nem is volt az igazi.Nem tudom tökéjre vinni a dolgot.Tanultam lebegni lélekként,elhagyni a talajt,és úszni a semmiben.A testemet soha nem emeltem fel.Tanultam gondolatban hinni is,és formát adni az erőnek amivel hatni akarok,betegségre vagy az életemre.Mégsem javult a helyzet.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr401441486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zekaxzi 2009.10.12. 16:13:55

Ez lehet, hogy angyalok tanítása. De ezek akkor BUKOTT angyalok, tehát gonosz lelkek, akik a hatalmukba próbálnak keríteni. Nem akarlak megijeszteni, de ha mindaz igaz, amit írtál, keress fel egy katolikus papot..

Marine7 2009.10.12. 20:22:38

A kérdések között volt egy kicsit hasonló: katolikus-traditio.hu/kerdez-valaszol/

Angyalokról: www.hagiosz.net/?q=kerub

bealina 2009.10.12. 22:26:33

Nem tudom ez miért nem tanítás,hiszen megmutatták milyen egy vírus energiateste és hogyan támad.Jobban tudok imátkozni ellene,és ez segített a gyógyulásban.Nem vagyok okutista nem értek hozzá,nem tudom mi az.Köszi a címeket legalább tanulok belőle.

zekaxzi 2009.10.13. 17:17:25

Ha kiskorod óta ilyen álmok gyötörnek, az semmiképp sem isteni dolog. A bukott angyalok is adhatnak jót: gyógyíthatnak, stb. De a végén követelik érte a fizetséget. Ami a lelked.

sztanka55 2009.10.14. 08:59:01

"A legjobb az lenne, főleg, ha más hasonló dolgok is történtek azóta, ha felkeresné a papját, és megkérné, hogy áldja meg a házat és a szobát, ill. lássa el Önt szentelményekkel (szenteltvíz, exorcizált só, megáldott gyertya). Ha nehézségekbe ütközne, kérem, keressen meg privátban."

Ez gáááááááááááááááááááááááááz!! Szenteltvíz mi? Gyertya mi? Azok nem űzik,hanem hívják őket.

Fokhagyma esetleg?? :-D

Spiritual Science Research Foundation. Egy spirituális élményeket vizsgáló intézet.
Kísérleteket végeztek NEM keresztény alanyokon NEM keresztény spirituális dolgokkal foglalkozó emberek bevonásával.

AZ EREDMÉNY MEGDÖBBENTŐ:Nem kell kereszténynek lenni ahhoz,hogy más istenek nevében,de ugyanazt a szellemi hatást érd el embereken.Ezekszerint a vallás csak egy keret,ahol ugyanazok a dolgok működnek.Csak az emberek hiszik azt,hogy ez az ő "igaz" hitük miatt van.

Pl.: Nem keresztény "szenteltvízre" való démoni reakció:

www.youtube.com/watch?v=QSg-cNDpdbs&feature=related

A démonok inkább belemennek a játékba,vallástól függetlenül,mintha az a VALLÁS érne valamit.

Pedig PONT AZ A DÉMONIKUS!

bealina 2009.10.14. 22:18:35

Hát a démonok fura alakok,de értelmes lelkek,és tudják mi történik körülöttük.Belemennek a játékba az igaz,de én védekeztem ellenük.Nem játszottam.Minden a hittől függ.
süti beállítások módosítása