Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Séta a testem nélkül

2010.03.08. 14:24 | bealina | Szólj hozzá!

Arra nem emlékszem hogyan történt a testemtől való elválás,csak az elalvás rémlik a puha meleg ágyamban.Álmomban egy szobában találtam magam,ami tele volt lámpásokkal.Égtek min ,és annyiféle volt mint égen a csillag.Nagyon mulatságosnak tűnt húzgálni és nyomkodni a kapcsolókat.Össze-vissza rohangáltam köztük,amíg egy megérzés a kijárathoz nem vezetett.Kirohantam a szabadba és nekiindultam az utcák ismeretlenjének.Hangokat hallottam és arra vettem az irányt.Embereket láttam,mivel én lélek vagyok,gondoltam ők is azok.Őrszellemek voltak,és mint később elmondták emberi lelkeket gyűjtöttek össze az utcáról.Álítólag ezek a lelkek testbeszületett emberek akik elaludtak és mivel még nem ébredtek fel a szellemben üveges szemű idiótaként viselkedtek,mint a fogyatékosok.A védszellemek az energiaszívóktól védték őket,és kicsi járművekre gyűjtötték a védenceiket.Azt nem értem mit jelent szellemben felébredni,de biztos ők tudják.Nekem örültek és sóhajtoztak:"Végre egy felébredt ember!" és körül ünnepeltek engem.Végezetül raktak az egyik kezemre három pecsétet és a másikba két szendvicset útravalóul a továbbiakra.Az egyik pecsét kis kör alakú volt,madárkával.A nagy téglalap alakúban betükkel és egy nagyobb kör ami nem tudom mit ábrázolt.Felraktak egy olyan lebegő buszra és a járgány egészen a külvárosig vitt ahol egy domb tövében kitettek.egy hang azt mondta menjek a lány után felfelé a fényes valami felé.Valami fénylény lehetett,háromszög alakú volt és fehér gyöngyök voltak füzérben rajta,fenn úszott a domb felett.Éppen tova lebegett amikor észrevett és visszajött hozzám.Körbeölelte a sebeimet és gyógyított ami rámfért hiszen sok mindenen mentem keresztül.Amikor elengedett tovább kirándultam a kertesházak között és a napfelkeltét néztem,egészen más dimenzióból.Gyönyörű színekben pompázott.Aztán éreztem a testem ébredezik és visszatértem hozzá.Kipihenten keltem fel;ilyen éjszakák kellenek nekem.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr501818990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása