Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Halottak ítélete

2010.02.12. 22:23 | bealina | Szólj hozzá!

Egy álombéli erdőn keresztül menekültem lények elől akik nekem támadtak.Hirtelen tűz ütött ki a hátam mögött és futni akartam előle,de elbotlottam.A lángnyelvek már körbeöleltek amikor egy kicsi fekete csészealj felém lebegett,eloltotta atüzet és felvett a fedélzetére.Otthon találtam magam az ágyamban.Egy kicsi veréb ült a kezemre,de az egyik lába hiányzott.Nőstény veréb volt és egy kalitkába tettem sütimorzsával etettem.A madárka jóllakottan pihent le.Hirtelen eltűnt a ketrec és kinn három szőrnyecske kezében találtam rá.Kínozták és víz alá nyomkodták.Kimentettem,gyorsan bevittem a szobámba és a kályhánál szárítgatta a tollait.Nagyon szelíd volt mint egy kézzel nevelt madár.Kimentem az udvarra és onnan csúf lények ragadtak el a városba,ahol holtak ítélkeztek felettem.Egy romos falu ház kertjében ült össze az ítélő szék és rövid úton elítéltek.Én nem vártam meg a végrehajtást,felrepültem és menekültem hazafelé.A földalá buktam,mert üldöztek és csontvázak ugrottak rám,akiket vadul ráztam le magamról.Feljöttem a felszínre és iszonyú sebesség mellett a falakhoz nyomtam őket,hogy leesenek rólam.A kertembe érve felébredtem.Tiszta akciófilm csontikkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr381753497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: álmok
süti beállítások módosítása