Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Hitetlenség

2010.01.17. 16:30 | bealina | 2 komment

Szombati nap volt és elmentem apámhoz látogatóba.A féltesómnál aludtam egy éjszakát.Hiába a másik hely varázsa,akkor is rosszat álmodtam.Felébredtem éjjel,hogy ki menjek.Amikor visszajöttem rossz érzés kerített hatalmába,mintha valami baj lenne.Lefeküdtem és hirtelen csapott le rám a lény.Csillogó,vibráló térbe zuhantam amíg egy tengerpartra nem értem.A víz olyan természetellenesen,hullámzott és kéklett a partvonalon.Szárnyaimat széttárva repültem fel a lény a levegőben a tarkómra tapadt.Én Jézus nevét használtam és leszedtem magamról,ő újra támadott.Ez így ment amíg feladta és felébredtem.Hirtelen megint ott volt üvöltözve szídta a helyiséget és szorongatni kezdett.Kidugtam a fejem az anyagi testemből és rászóltam:"Leparkolnál rólam?"Mire lógó orral távozott az ablakon át.Próbáltam neki elmagyarázni Jézust,a hitet,de nem hitt nekem.Azt se hitte el,hogy rendes emberek is vannak.Amikor tesómmal beszéltem erről pár óra múlva nem hitte el,hogy démonnal álmodtam.Azt hittem síró és nevető görcsöt kapok.Senki se hisz nekem még a démonok se elég ebből.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr681679721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Evoé (törölt) 2010.01.26. 22:40:05

Mióta álmodsz ilyesmit ? És milyen időnként ?
És foglalkozol e valami misztikummal ?

bealina 2010.01.27. 18:55:41

Nem foglalkozom misztikummal.Egyszerűen álmodom olyat amivel nem tudok dűlőre jutni.Mivel gyerekkorom óta szenvedek,edzett vagyok,de vannak dolgok amik ezen is túltesznek.Csak senki nem magyarázza el nekem miért.
süti beállítások módosítása