Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Nincs nyugtom

2010.03.22. 19:32 | bealina | Szólj hozzá!

Egy apró lény zaklatott munkába menetel előtt egy órával.Még lehunytam a szemem és abban a pillanatban megjelent előttem.Én apró tűzgömböket,és áramgömböket képzeltem el és azokkal dobáltam a lényt.Ő csak kerülgette őket,szívta az energiámat és jól oda-oda harapott nekem.Rántott rajtam egyet és kikerültem a testemből.lehúzott a föld alá,ahonnan képtelen voltam visszajutni az ágyamhoz.Karmokat növesztettem és gömbökkel dobálóztam szembeszálva a mormogó lénnyel.Ő mégis magával vitt növények sokaságán át,amik nem voltak ismerősek mintha nem is növények lettek volna,vagy nem földi növények legalábbis.Egy hatalmas tanyához hasonló volt a térség közepén.Inkább erőd lehetett volna,de két férfin és néhány kutyához hasonló állaton kívül nem volt itt senki akivel találkoztam volna.A kapu elé lebegtem és a kapun kijött a két lény,koszos ruhájukban engem néztek.A fiatalabb kérdezte a társától,mi van nálam.Az elhúzta a száját és azt mondta fénykard,de nem tudom használni úgysem.Benn a falak mögött lelkek voltak,megláncolva és rémülten sikoltoztak,segítségért könyörögtek,de nem fogtam fel hogyan segíthetnék rajtuk.Kimenekültem,bár engem nem bántottak azok az alakok.A kutyaszerüségek éktelen csaholásba kezdtek és az erődített tanya mögött beszabadultak a veteményesbe.A két lény vadul kiabált valamit miközben a kutyához hasonló állatokat hajkurászták.Én tova repültem,elgondolkozva az ott tapasztaltakon ellebegtem abba a búskomor erdőbe ami oldalt volt.Azok a fák a kígyózó törzsükkel és azokkal a fura leveleikkel a homájban.Nem is tudom ezek nem földiek az biztos annyira más a formájuk...A telefonom ébresztett fel hirtelen,menni kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr541860410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: idegenek
süti beállítások módosítása