Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Energiaszívók birodalma

2010.02.28. 21:35 | bealina | Szólj hozzá!

Kinn telihold volt,és vad szélvihar tombolt.Csendesen feküdtem ,és nem volt kedvem felkelni csinálni valamit a heverésen kívül.Ekkor egy energiaszívó támadt rám,kirántott a testemből és rámugrott.Elvette a kardomat dulakodás közben,én meg a testembe akartam visszatérni és a Miatyánkot mondtam,mire ő be akarta tömni a számat.A kardommal eltűnt a mélyben és engem elragadtak az energiaszívó társai a városukba.A sziklába faragott házak valóságos műalkotásnak látszottak,amit kemény munkával hoztak létre.A falakat bevakolták és gyönyörűen berendezték a belső tereket.A zár autómatikusan záródott mögöttem és a lények kísérletezni kezdtek velem.Energiaszívó tudósaik voltak akik tanulmányozták az energiaszívás módjait.Játszottak velem mint macska az egérrel.Kitörtem az épületből és elrohantam,egy másikba.Így fogócskáztunk épületről épületre.Egy gördülő fotelba kapaszkodtam és becéloztam a legnagyobb épület falait,hátha kitörhetek ebből a világból.Ott aztán egy olyan kép tárult a szemem elé,hogy elakadt a lélegzetem.Két lény feküdt műtőasztalon tudósok gyűrűjében.A lefogyott husú lényről levették a rothadó húst és rávarrták a másik lényre aki épebben nézett ki.A csontváz olyan volt mint amikkel verekedtem a házak között egy másik álomban.Elfutottam folyosókon át ahol sorozatgyártott bútorok voltak.Mint egy raktár ugyanabból ugyanúgy minden ugyanolyan mint az épületek berendezési tárgyai.Szegényes a választék.Utána elsötétült minden.Egy szobában ébredtem fel zavarodottan.Egy nő jött elém fátylakkal letakarva,hogy ne látszódjon a sok varrat amiből összerakták.Elvitt sétáni egy férfival,aki egész jól nézett ki ahhoz képest,hogy rohadt.A tály nagyon furcsa volt.nem tűnt igazinak és mintha egy autómata két nagy égitestet mozgatott volna az égen.lefeküdtünk a földre és azt nézegettük.A romantikának hirtelen szakadt vége,otthontaláltam magam a házban a szobámban és egy kicsi fekete ruhás lény nekem esett.Talán ő vitte el a kardomat!Dulakodtam vele és beleakadtam a szakállába,mire az nagy reccsenéssel leszakadt és a kezemben maradt a fél arca.Megragadott átvitt egy másik szobába és ott vártak a többiek.Mind rámugrottak és szét akartak szedni leszívni az összes energiámat.Kiabáltam,hogy hiába csinálják ezt,az életük nem túl hosszú.A csontváz állapotból úgyis az elporladás következik.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr651798312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása