Gondolataim,álmaim

Senkinek nem akarok véleményt mondani inkább leírom az érdekes álmaim,gondolataim.Imádok vitatkozni mert akkor érzem hogy fejlődik a tudásom és az értelmem.

Friss topikok

  • bealina: @shukran: Igen ezek a dolgok nagyon érdekesek,örülök hogy elmesélted,legalább én sem vagyok egyedü... (2013.06.13. 14:38) A pokolban
  • ZaFirka: @zafi121: mi Az a 60 - as ,valami út?Bántós út? (2011.04.01. 21:24) Nem tudom álom volt talán...
  • zafi121: @mErzsébet: Majd Olvasd e amit írtam e nem Álom volt ,ez a valóság,és én akkor sem eresztelek.Örü... (2011.02.22. 19:46) Állatokat gyilkolok
  • bealina: A közérzetem nem pihentnek éreztem magam végre aludtam is valamit.Van ennél rosszabb is amitől nem... (2011.02.10. 17:31) Sokszorosan
  • zöldszemű álomkóros: Jó !!! (2010.12.07. 15:50) Álom komédia

Linkblog

Tündérfélék

2009.12.08. 22:13 | bealina | 2 komment

Reggel fele járt az idő  amikor félálomban feküdtem.Hirtelen furcsa hahgot halottam és résnyire nyitottam a szemem.Egy apró húsz centis tündér lebegett felettem,gyönyörű szárnyait libegtette,mint egy szitakötő.Valami szőrnyecskét akart lerángatni rólam és azaz izé méltatlankodott,azon a fura hangon recsegve.Segíteni akart az apró tündér,de amint észrevette ,hogy figyelem elviharzott.Rövid fekete haja volt és sötét szemei.Fehér ingszerű volt rajta,de a ruháját igazán nem láttam.Utána elaludtam és segítségkérő hangokat hallottam álmomban.Valami család kiabált segítségért és én vígasztaltam őket,hogy Jézushoz kell imátkozni és Ő segíteni fog nekik.Megint felébredtem,és újra elaludtam.Koboldok udráltak a vitrinemben.A hajuk is zöld volt és a ruhájuk is zöld volt.Még a bőrük és a szemük szine is zöld volt.Fürgék és édesek voltak,én kértem őket had érintsem meg a hajukat.Az egyik megengedte,olyan selymes volt a tapintása.Nagyon aranyos lényeknek látszottak,de elég rossz a hírük.Nem csodálom,mert nagyon rakoncátlanul viselkedtek.A loboncuk csak úgy lobogott ahogy ugráltak.Jól összezavartak az előadásukkal,nem értettem amit mondtak.Pedig kiváncsi vagyok mit mondhat egy álomban egy ilyen apró lény.

A bejegyzés trackback címe:

https://zizi2009.blog.hu/api/trackback/id/tr461584704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

talonfa 2010.03.07. 12:35:08

Nagyon aranyos lényeknek látszottak,de elég rossz a hírük.
ezt honnan tudod? csak ugy tudod vagy érzed?

bealina 2010.03.07. 13:13:48

@inn/dia: A rossz hírt az emberek keltik mindenről.Róluk is sok rosszat terjesztenek,például hogy csapdába csalják az embereket talán az erdőben egy verembe ezt nem tudom hogy értik.Velem nagyon kedvesek voltak és hiányoznak,hogy néha nem látogatnak meg álmomban.
süti beállítások módosítása